Çok yoğun farklı kötü b koku, farklı bı akıntı yoksa sıkıntı yok iyileşme döneminde de olur. Hatta kaşıntı bile yapabilir. Hametan Sürebilirsin demişti bana doktorum ben sürüyordum çok rahatlıyordum. Mutlaka pedini sık sık değiştir, havalandırmaya çalış. Çok geçmiş olsun ☺️