Ben öyle özel seylere alistirmiyorum ne varsa yediriyorum yiyebileceği şeyler tabiki ilerde büyüdüğü zaman bizim yediğimiz yemekleri yemezler ne varsa veriyorum eline benim bebeğim biraz zayıf ve ben ek gıdaya erken başladım mama da aldım başlarda yerdi sonra yemedi bıraktım ek gıdaya başladım yavaş yavaş