Benim kızım aç deyip duruyo herşeye biseye cikarmak isteyince aç biyere girmek isteyince aç biyere çıkmak isteyince aç diyo bana🤣🤣 bide anne kelimesini çok kullanır birşeyi beceremeyince Anne Anne diye bagirir yani kisacasi aç ve anne kelimesi hep takrarlanir bu arada 16 aylık sizlerin bebiş en çok ne kullanır 😁♥️