Merhaba hanımlar, 20 günlük bebeğim var, 35 haftalık doğduk çok şükür sadece sarılıktan dolayı bi gece ışık tedavisi gördük sonra evimize geldik. Daha haftası küçük olduğu için emme refleksi çok yok. Sütüm de az geliyor. Doktor meme + mama şeklinde önerdi ama bazen süt hiç olmuyor sadece mama veriyorum. Bizim gibi olan var mı merak ediyorum? Kaç cc veriyorsunuz misal veya sütünüz o zamanlar kaç cc geliyordu?