Selam kızlar oğlum 10 aylık oldu. İlk 6 7 ay çok güzel kilo aldı. 8.aydan sonra kilosu durdu . Hatta verdi biraz . Şimdi tekrar aldı ama yavaş yavaş alıyor. Eskiden ayda 1 kilo alırdı. Şimdi 2 ayda 400 gram almış hemen hemen. Çok hareketli . Emziriyorum zaten ama çok aman aman ek gıda yemiyor. Üst dişleri çıkıyor Şimdi iştahı pek yok acaba ondan mı diyorum. İlk zamanlardaki gibi kilo almayacaklar elbet ama En azından kilo vermesin diyorum ister istemez takıyorum kafama