_LORY_ tabii:)hayırlı olsun benimki 13 aylık beraber büyürler kardeş gibisi yok memeye gelirsek de hâla emiyor her yolu denedim aşırı bağımlı sabır taşını çok duydum onu deneyeceğim son çare olarak.Çünkü konuşuyorum anlamıyor yaşından ötürü birde kardeşi doğunca kıskansın istemiyorum o yüzden erkenden kesmeyi planlıyorum