Kızlar merhaba, bebeğim 5.5 aylık sadece anne sütü alıyor. 2500 gram doğdu şuan 5600 gram olmuş ilk 3 ay çok güzel kilo aldı ama son 2 aydır 200er gram alıyor. Geçen ay doktorumuz ultrason besin alerjisi kan tahlili felan yaptı temiz çıktı çok şükür ama doktor çok az kilo alımı diyor iyice canım sıkıldı. Ek gıdaya da başladım 15 gündür yavaş yavaş yediği miktarı da arttırıyoruz ama kilo almıyor çok üzülüyorum :( bu durumu yaşayan var mı