Merhaba ben bu konuyu dibi dibinr yaşayan biriyim ve tüm yorum yazanlar da okusun benim kızım dediğiniz gibi aynı diğer arkadaşların yorumunu da okudum
Kızım 20 günlükken başladı ilk lavmani zaten o zaman oldu prebiyotik ile başladık iciriyorduk ki prebiyotik verme nereye kadar dedik doktor makatinda çatlak var dedi anestol ve fotoyu düzenli sur dedi evet sürüyorum fakat daha süt emmesine rağmen ve kremlerine rağmen acı kabızlık var düzenli gitttik geldik çatlak iyilesme durumundan bahsetmediler.1 yaşını geçti kabızlık aktif posalı gıdalar yediriyorum Lakinntuvalete çıkma sıklığı azaldı krem ve posli gıdalar yeterli olamadı demekki doktora gittik duphalac verdi evet çıkarıyordu ama duphalac verdikçe ver ver nereye kadar dedim ilaç la büyüdü artık zeytinyagli yemekler kayısılar ama hala tuvalete çıkma süresi 5 gün 2 buçuk yaşına geldi tuvaleti öğrendi kaka gelinc evet söylüyordu çıkıyordu ama haftada 1 olmaya başladı makt kremlerini sürüyorum ama lakin ağlıyor bağırıyor ne yapabilirim diye düşündüm çeşitli yiyecekler ise karışımlar yağlar Faso fiso yok bu sefer kızım yemek reddi yaşadı travma kaldı kızımda yediği çoğu şeyleri bıraktı ve nişastalı hamur işi abur cubur gibi şeylere yöneldi besin azalınca doktora gittik kan tahlillerinde kansızlık var belki ondan iştahsızlık oluyor dendi düzenli kullandık kan sonucu düzeldi ama iştah var besin seçiyor besin sectikce kabızlık oranı artiyor neyse gastroenteroloji ye gittik kaka tahliline kadar yapıldı bir sıkıntı yok psikologa gittik bizlerde suç buldu üstüne düşmeyin dediler.yok yok yok en sonuda kızım bir gün kakasını yaparken oluk oluk kan aktı makattan durduramadım.il değiştirmiştir Bulunduğum şehirde çocuk cerrahisi ne gittik makatinda çatlak var ondan akıyor dedi hemen verdiğim listeyi yap ilaçlarını kullan dedi
Liste şu sabah öğle akşam 1 er kaşık zeytinyağı,sabah öğle akşam her yemekten sonra tuvalatte 15 dakika oturacak,Saba ve akşam banyo suyuna 10 ar dakika oturma banyosu,sabah öğle akşam Fito ve anestol sürülecek makata,sadece5 gün boyunca verilen 5 kutu lavmanin yarışı sıkılacak karın boşaltılıp temizlenecek.Diyet katiyyen uygulanacak aksamayacak nişastalı yiyecekler,makarna, kek, börek ,ekmek, kurabiye ,pasta,muz,nar vs. Bunları uygula 1 ay sonra kontrole gel dedi.hepsini uyguladım en zor ksimi dört olaniydi evde kavga tartışma ağlamalar çok zor geçti kızım kilo kaybı yaşadı sonra bu sefer yiyemedigi için kaka hissiyatı gelmiyordu ben söyleyince çıkmak ,orunda kalıyordu.kontrole gittik doktor yok olmamış siz demenize rağmen çıkıyorsa tuvalete tedavisi olmamış 1 ay daha tekrardan basliycaz gerekirse anaokuluna göndermeyin dedi bu makat çatlağı öyle1 ayda iyileşen birşey değil 3 ay ancak diyor.Ben eve 1 poşet ilaçla yine geldim kızım ağlıyor 5 yaşında okulu soylsyal hayatı yemesi içmesi herşeyi kesilmiş psikolojik cokuste ve doktor desede demesede bu makat çatlağı iyilessede kızım sert diskilayan biri ben ekmeksiz çorbada sıvı ve zeytinyagla ünlü mamuller yedirmedigim günlerde de takip ettim kakası sert çocuğun bağırsak organizmasindan böyle oluşuyor yapısal mi bilmiyorum kahretsin ben buna engel olamıyorum okula gidiyor gitmezse kafayı yer ilaçları kullanıyor zeytinyağını takviye yaglarininiciyor ekmek oranı azaldı hamur işleri yemiyor bazı yemeklere başladı şükür corbasini da içiyor ama ne kreme oturma banyosuna rağmen çatlağı iyileşti ne yediklerinoe rağmen kakası yumuşadı ve hala aynı hala aynı Allah bu doktorların ne biliyim çocuğuma çare bulamadılar kitaptan okuduklarıyla doktor olmuş gelmişler 5 senedir benim tarafimdan gelse baksa görse cozerdi belki