MiracAlpinveUmutunAnnesi
Anatotales
Mrvsmt2502
Başka bi doktora gittik kafasında kemik gibi bişey büyümüş beyni dışarıya doğru büyümüş ve içi su dolu kesecikler oluşmuş kalbi atıyor çok üzüldüm 😔 alınması gerekiyormuş bebeğin başında sorun varmış, kalbi atıyor canlı demiş kardeşim , doktor da beyin dışarda 2-3 haftaya zaten kalbi de durur demiş rabbim her şeyin hayırlısını versn. 3 doktora gittik 3 ü de aynısını söyledi başı anormalmiş binde bir olurmuş 😔