Annebebek7 arkadaşımın çocuğu gayet kilolu idi. Hiperaktif teşhisi vardı. 1sn durmuyor uyumuyor idi. Ona da bu ilacı verdiler. İçer içmez uyuyordu. 2 yaşına kadar mı ne kullandı. Çok kötü sakinleşiyordu çocuk gıkı çıkmıyor idi. Ben çok üzülüyordum arkasima kullanma dedim dinlemedi. Bsy de değişmedi çocuk 5yasinda ve hala Hiperaktif…… iştah için doğal yollar tavsiye ederim.