Ess92 sezaryeni cuma olunca pazartesi mi çıkarıyorlar hastaneden biliyor musunuz? Yoksa haftasonu çıkarırlar mı?
sumeyyeasellina Ess92 nöbetçi doktor eltimi pazar günü çıkarmıştı artık doktoruna mı bağlı bilmiyorum
sumeyyeasellina Ess92 işte doktora göre değişiyor bazı nöbetçişer çıkarıyor haftasonu bazılarıda kendi doktorunu bekliyor siz yinede herşeye hazırlıklı gidin
cevizlikek22 Benim de aynı sizin gibi cuma doğum oldu pazar son kontrolleri yapıldı öğleye kadar çıkış yapmıştık
Ess92 cevizlikek22 ertesi gün olmasa da en azından pazar günü çıkış yapılıyor o halde.. teşekkür ederim 🙏🏻
cevizlikek22 Ess92 2.günde çıkmak ya da 3.günde çıkmak daha iyi gerçekten dinlenmiş oluyorsunuz bir de gaz meselesi var🙃 gaz çıkarmadan göndermiyorlar sizi benim eve gittiğimde ağrım yok gibiydi orada yürüyüş yaptığım için de rahattım
Bizaa Doktora göre değişiyor herhalde beni ameliyatı yapan doktor taburcu etti cumartesi kontrole gelmişti pazartesi çıkarırım dedi pazartesi çıktık