Merhaba ikizlerim daha 3 ay 10 günlükler fakat ikisinede aynı anda yetişemiyorum annemle birlikte bakıyoruz bazen tv açıkken ona daldıklarını görüyorum çok dikkatli şekilde izliyorlar anlıyorlar mı bilmiyorum ama bazen dursunlar diye telefondan çocuk müzikleri açıyoruz bir iki kez babamda izletmiş onu izlemek istiyorlar izleyince duruyolar. Çok zararlı diye duydum ben mümkün olduğunca oynamaya çalışıyorum ama birisi aşırı gazlı bizi felaket yoruyor 2.bebişiimizde var onunda illaki oyunu bakımı ilgisi derken gün geçiyor sorum o ki sizin bebeklerinizdede bu şekilde tv izleme isteği var mı izleten var mı ne zaman sonra izlettiniz çok merak ediyorum