umosko bu tamamen hormonlarla ilgili bir şey, tabiki muayne olmakta fayda var. Ben bebeğimi hep emzirdim hala da emziriyorum 11.5 aylık. Doğum kanamamdan sonra 10 gün arayla 4 ay boyunca regl gördüm ve 4 gün normal regl şeklinde sürüyordu. Jinekolojiye gittim hatta birkaç doktor baktı içimde parça kalmış olmasından şüphe edildi. Rahim duvarı biraz kalın gibi dediler gebelik testi yapıldı vs. En son bir uzman doktor baktı. Doğumun kolay bir şey olmadığını ve vücudun normal hormonal dengesini bulması için bu şekilde sık aralıklarla kirli kan attığını söyledi. Sonrasında regl aralıkları açıldı ve düzeldi. Bende sezeryan oldum bu arada. Siz de yine bi muayne olun ama doğumdan sonra ister 1. İster 10. Ay olsun ilk regllerde görülen şeylermiş.