Merhabalar mutlu anneler.. Biz Düsseldorf’dayız kısmetse 4. bebeğim burada doğacak. Gittiğim doktorum doğuma girmeyecek bu prosedürü biliyorsunuzdur. Benim sorum şu; bana birkaç arkadaşım ebe ayarlamaya bak dediler, ebe çok önemli vs. hastanelerle git görüş falan dediler.. Burada doğum yapan anneler varsa bu konu hakkında bilgi verebilir mi? Şimdiden teşekkür ediyorum 🍀🥰🙏