ysmnabd Kızlar bebeğimin dudağı devamlı böyle oluyor sonra o kabarcıklar dökülüyor yine oluyor yine dökülüyo. Canı acıyor mudur acaba neden olur ? Benden kaynaklı mı oluyor canım sıkılıyor bu duruma. bu arada biberonla besleniyoruz
Hale0108 ysmnabd yeni doğan bebeklerde oluyor emme yastığı deniliyordu sanırım kendiliğinden geçiyor siz müdehale etmeyin😊
habus Biz doktora sormuştuk emme yastığı, emdiği için oluyor dedi. Sonraki haftalarda azalıyor. Bizimkinin bir kaç kez kabuğu bile çıktı ama korkmayın😊
Yemekyemeyicokseviyorum Bunlar can yakmaz ve bu kabarcıklar sayesinde emebiliyorlar benim kızım 4 aylık hala var
ysmnabd @kimbumadam @Hale0108 @habus @Yemekyemeyicokseviyorum teşekkür ederim kızlar iyi ki bu uygulama var bilgileniyorum. Doktorumuzun numarasını almayı unutmuşum size sormak istedim bebeğim ağız şapırdatır gibi sesler çıkarıyor ağzında birşwy çiğniyor gibi normal mı