Kizim dogdugunda oglum 2 bucuk yasindaydi aralari cok yok kizim simdi 26 aylik oglum 5 yasina girecek eylulde kizim pek konusamiyor yani kendi derdini anlatacak kadar anca kelimesi oglumu buyuturken pandemi donemiydi tekti babasida evdeydi herseyi ile hep ilgilenildi sakin bi cocuktu con sansli buyudu ama iki cocuk olunca ayni vakti ona ayiramiyorum esim zaten cok calisiyor bir destegim yok elimden Geldikçe kitap okuyorum oyun oynuyoruz bahçeye çıkartıyorum ama tek çocuk gibi olmuyor zaten kitap okumaya kalksam kızım elimden hemen aliyor kaçıyor oyun kursam anlatsam başında hemen kavga ediyorlar kızım küçük olduğu için hemen ya bozuyor yada oğlum benle oynamak istiyor boyama yapmaya kalkıyoruz ayrı boya koyuyorum illa abisininkine dadaniyor bir yemek yaparken kızımı yanıma aliyorum anlatiyorum işte bunu yapıyoruz falan oğlumda bende yardım edecem diye çıkıp geliyor elbette birliktede yapabilirz ama bu sefer her işim yarım kalıyor neye yetisecegimi şaşırdım yeterince ilgilenemedim benim yüzümden geri kaldı diye çok üzülüyorum nasıl aralarını bulabilirim artık kavga dövüş geçiyor günümüz