hibka23 Eylullmomss evet sebebine sonucuna bakmadan veriyorlar ilacı ama mesela doktoruna denk gelmek de mühim benim devamlı senelerdir gittiğim doktor vardı devlette o bana suan paxera kullanamazsın dedi emzirme olduğu için çok sakıncalı dedi
Eylullmomss hibka23 bence emzirenler kullanmamalı ya süte geçiyor bebekte içmiş oluyor ağrı kremi bile kullanamıyorum ben