En az 1 yaşa kadar annen sütü ya da formül mama alması gerekir. Ek gıda doyurmuyor bir kaşık alıp bırakıyorlar genelde. Aynı şeyi bende yaşadım kızımda genelde eline oyalanacağı bir şey verip mamasını o şekilde içiriyorum. Emzik oyuncak vs.
Ya da uyku arasında beslenmesini yapıyorum. Zor bir durum ama yapacak bir şey yok