Cemre122 Kızlar bebeğimin çenesindeve ust dudaginda beyazlik var vitiligo dan şüpheleniyorum başka bir yerinde yok emzik kullanıyor ondan olabilir mi diye düşünüyorum ama sanmıyorum çok korkuyorum buğu sağlık ocagina gidecgim uzman orwdaki doktor ilk ona gosterecem ya oyleyse cok korkuyorum büyüyünce özelikle kızım ile dalga geçerler diye surekli cevreden bu ne niye boyle derler diye kiziminda psikolojisini etkileyip içe kapanık bir çocuk olursa diye kendimi yiyorum sizce vitiligo olabilir mi
dolunaymomsss Cemre122 hayir sanmıyorum telaş yapmayın dudağın içiyle dışı ve üstü zaten aynı renk olmaz ki ayrıca emzik ve süt mama her neyse refleksi var ondan kaynaklı belli zaten o şekilde olduğu
Kestanesekeri Cemre122 Sevgili anne öncelikle sakin olmalısın.Çünkü bu kadar stres yaparsan sen vitiligo olursun Allah muhafaza.Kuzunuzda ki bu vitiligo değil.Geçici bişey diye düşünüyorum.Çünkü vitiligo küçük nokta kadar başlar ve çamaşır suyu lekesi gibi durur.
bebek34 Kestanesekeri ben resim attm profılıme girip açtıgım ankete bakarmısınz benmkının vitiligomu sizce tecrubeliysenız eğer sırtında kahverengilik ve poposunda kahverengilik var bi bacagı esmer bı bacagı beyaz resmen bezn takıldgı kısım kahverengi olmuş lütfen bilgi verir mısınız
Mete23-6-2022 Cemre122 benimde boynumda var doğum lekesiymiş doktora gittim hiç büyümedi bir çok bebekte var merak etmeyin
Cemre122 Mete23-6-2022 inşallah öyledir çok pimpirikliyim sabah gidecektik doktora cenazemiz oldu gidemedik kaldı
Hividar bebek34 evet sizin vitiligo doktora görünün size verecekleri kremleri sık sık kullanırsanız yayılması ve büyümesini engeller
Kestanesekeri bebek34 egzamanın renk açılması gibi duruyor.vitiligo gibi gelmedi bana Sanki egzamaya bağlı açılma gibi