Merhaba arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Biraz önce bebeğimi emzirirken ensesine yakin sadece sag tarafin da kafasında hareket eden yağ bezesi gibi bir şey farkettim. Internette baktım korkulacak bir şey olmadığı yazılıyor ama ben yine de hastaneden yarın ici randevu aldım böyle bir şeyle karşılaşan var mı ?