Merhaba arkadaşlar kızım 2 aylık sadece anne sütü ile besleniyor 5400gram . 2 gündür fışkırtmalı kaka yapıyor, kollarında kızarıklıklar var ve doğdugundan beri uykusunda bile ıkınıp kendini sıkıyor. Bugün doktor süt alerjisi olabilir süt ve süt ürünleri diyeti uygula gözlemleyelim dedi ve zaditen damla verdi uyku yapabilir 5gün kullan düzelirse 5 gün ara şeklinde dedi. Günde 8 kere emzirme öncesi 8 damla ver dedi açıkcası bana cok bir miktar gibi geldi. İnternttwn araştırıyorum günde 2 kez 5 damla kullanmış coğunluk. Benim icin öncelik doktorumun söylediği her zaman harfiyen uyarım ama böyle cocugumu bilerek sersemleştirmek istemiyorum ama sağlığı için de şart. Aranızda zaditen kullanan oldu mu tavsiyelerinizi bekliyorum süt alerjisi için de