Merhabalar ben 8 senedir burun piercing kullanıyorum lakin geçenlerde bir ay önce burnuma darbe aldığımdan beri sıkıntı oluyor aralıklı cikariyordum rahatsız ettiği için son 4 gündür takmadım bugün batikonla ,kolonya vs silverdin kullanıp kantaron yağıyla temizleyip zorla taktım biraz ağrı vardı ama akşama doğru kızım yine burnuma doğru vurunca tekrar aşırı ağrıma oldu çıkardım ama hafif böyle sivlive gibi içten sislik hissediyorum neden olmuştur ne iyi gelir acaba?