İyi geceler kızlar umarım uyumayan vardır. oğlum dün sabah uyandığından beri öksürüyor ateşi yoktu. Öğlen uykusunda hırıltı da duyunca doktoruna yazdım öksürük şurubuna başladık. Gece uyuduğundan beri takipteyim başı bir sıcak oluyor bir normale dönüyor ama çoğunlukla sıcak. Ateşini ölçüyorum 36.7 civarları çıkıyor. Dişten mi yoksa üst solunum yolu enfeksiyonu mu anlamadım. Hırıltılı zar zor nefes alıyor. Ne yapacağımı da şaşırdım uyuyamıyorum 🥲 var mı beni aydınlatacak birii