Selam güzel anneler.
3 aylık bebeğim var doğduğunda göğsümde süt birikti ve yara olduğu için sanırım tam boşaltamadım ve kitle oluştu birkaç dr gittim ısrarla süt birikti dedim ameliyat biyopsi dediler sonunda meme cerrahisinden randevu buldum bir prof dr baktı önemli bişe değil sıvı birikmiş iğne ile çekelim hemen dedi korktum biraz iler tarihe gün verdi. Var mı böyle bir işlem yaptıran başına gelen veya duyan ağrısı oluyor mu acıyor mu acaba korkulacak bir şey mi?