Kızlar selam. Bu hastalığı geçiren var mı? Komşu kızından 8 yaşındaki kardeşime, kardeşimden de oğluma, oğlumdan da bana bulaştı. Yaralı beçik gibiyiz evin içinde 😅 Felaket yanma batma oluyor hadi ben neyse de bebem çok ağlıyor. Doktora götürdüm bir tedavisi yok dedi 😏