1 yaşındaki bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz gece ve gündüz ?
Ben biraz kollarımda pışpışlıyorum biraz ayakta sallıyorum ama bebeğim hiç birini sevmiyo hep dalmakta zorlanıyo ve kıvranıyo beşiğinde yalnız bıraksam ağlıyo
Bir tek biz mi böyleyiz ?
Sizin uyutma yöntemleriniz neler ?