Bebeğim 7 gün sonra 13 aylık olacak hala gece beslenmesine devam ediyor. Gece bi ağlamayla uyanıyor 5 6 kez memeyi ağzına alıp sakinleşiyor anca öyle uykuya dalıyor. Nasıl bıraktırabilirim? Ne gibi önerileriniz var? Bir de yaklaşık 1 aydır beşiğinde yatmıyor bizimle yatıyor beşiğine koyduğum gibi kalkıyor ne yapmam lazım beşiğine yatması için?