Benim oğlum da 36 günlük hala yeşil yapıyor arada bir sarıya dönüyor, kontrole götürdüğümde söyledim. roka çok yiyordum onu yeme, süt ve süt ürünlerini azalt dedi. Bir de hiç sarıya döndü mü mekonyumdan sonra diye sordu. Döndü dedim eğer dönmeseydi normal derdim dedi. Sonrasında azalttım hatta yemedim bile. Değişen bir şey olmadı. En son gittiğimde de böyle böyle yaptım ama değişmedi vs dedim, hatta fotoğrafını gösterdim bir şey demedi. Çocuk hemşiresi kuzenim normal olduğunu söyledi. Anlamadım gitti. Ama korkmayın sanırım normal. Sarıya dönük yeşilse sorun yok diyorlar.