Edamete Iyi aksamlar anneler ben dogumdan sonda cok sik acikmaya basladim ilk basta emzirdigimden dedim ama suan emzirmiyorum hep birseyler yemek istiyorum nedenini ben bulamadim sizde de böyle oluyor mu benim gibi emzirmeyen anneler🧐
SiyahBeyaz Edamete hep sut yapar ye dediler yedik midemiz büyüdü yemeğe alıştık bende öyleyim ama kesiyorum bu aralar çayın yanına birsey yemeden yapamazdım şimdi sadece cay içiyorum fazlası yağ olarak geri dönüyor