herkestennefret Kızlar ateşi 38.1 yükseliyor gittikçe calpol verdim askılı zıbınla uyuyor korkuyorum napıcam öneriniz var mı 🥺🥺
HE-SEN-COK-BILIYON herkestennefret canım calpol verdiysen düşer merak wtme aşı ateşi dirençli olmuyor yinede takipte kal tabi günde 3 kere calpol verebilirsin
aslanmommy herkestennefret normal, benim bebeğimde 38e kadar çıkmıştı hatta Calpol bile pek işe yaramadı hatta huysuzluğu anlatamam …….
Ecebaby herkestennefret aşıya giderken çarpık içirseydiniz keşke ve 4 saatte bir tekrar içirin demişti doktorumuz
herkestennefret HE-SEN-COK-BILIYON aşıyı sabah vuruldu geldiğimde verdim uyurken de verdim ama hala yükseliyor napıcam ya 🥺
busalmila herkestennefret ılık bir duş aldırabilir , başına , eklem yerlerine bez koyabilirsiniz . Merak etmeyin calpol verdiydeniz düşecektir . Şifa olsun minik yavruya . 🐣😘
HE-SEN-COK-BILIYON herkestennefret hemen yapmıyor ateşi benimkide 4. Ay aşısı sabah oldu saat 9 10 dan sonra çıkmıştı ateşi. Ama calpol verdim birkaç defa düştü. Sen en son ne zaman verdin
herkestennefret HE-SEN-COK-BILIYON 1saat önce verdim zaten sürekli calpol verirken boğuluyor deliricem