LadyGaddar nazlioz48 Ayynen aynen hepsi mevcut. Ama benimki hep böyle olduğu için bu 10 aya özel mi bilemedim 😁🙈
Ayse81 nazlioz48 bizde pek uyku sorunu yok ama huzursuzluk var birgün güzel yiyorsa birgün hiç yemiyor sanırsam dişlerden dolayı oluyor birde şu atak haftası dedikleri lanet yüzünden
aslanaras nazlioz48 benim bebeğimde çok huzursuz hep kucağa gelmek istiyor ve çok ağlıyor galiba herkes böyle problemler var
alieray2608 nazlioz48 10 ay 17 Günlüğüz son 1 haftadır bütğn düzenimiz alt üst oldu hiçbir şekilde memnun edemiyorum hep ağlama modunda o kadar yorucu ki.. Ağlaya ağlaya uyuyor aşırı direniyor
mikiail Bendede aynı sıkıntı var bı anda yemek yemeyı kestı. Grıp oldu huysuzlugu ondan aöa iştahsızlık var. Ne yapsak ne etsek ya
Seyma2508 nazlioz48 sanki benim kızımı anlatmışsınız 8 aylık ama ne yemek ne uyku var birde oturmak istemiyor sürekli kucakta dik tutalım istiyor
nazlioz48 Hepimizin derdi bir kızım diş çıakrtıyor büyük ihtimalle o yüzden diye düşünüyorum sizimde öyledir mutlaka hepimize sabır ve sevgiyle büyütmek nasip etsin🌸