cacaaaaaa canım anca gördüm mesajını şuan 4 ay 25 günlüğüz son 4 gündür düzene girdi biraz daha gece uyanmaları hala devam ediyor ama emziriyorum uyuyor bende kıracaktım neredeyse kafayı ama bitiyor sabret uyku saatini takip et kaçırma mesela oğlum 1 de mi uyuyacak ben 12 buçukta uyku için pişpişlemeye başlıyorum öyle daha rahat uyuyor yerine yatırmak içinde kucağımda bekletiyorum biraz baktım uyudu okey sakince yatırıp yan çeviriyorum sırtüstü yatınca sıçrayıp yine uyandırıyordu kendini.