Benim bebeğinde 5 buçuk aylık 3 gün önce ateş ishal öksürük vardı acile gittik 39.3 ateşle soğuk kompreks uyguladilar fitil verdiler 1 saat kaldık sonra düştü ateşi eve geldik antibiyotik,probiyotik,öksürük ağrı kesici yazdı onları kullanıyoruz eve geldiğimizde hafif çıktı ateşi zıbinla uyuttum ince bir pike örttüm kolları dışında tabi. Bol bol emzirdim şimdi birazdaha iyi . Allaha şükür