2 aydır balkonuma kuş yuva yaptı kombinin üstüne balkonumun kenarları hafif açık balkon perdesi var hiç ellemedim dedim hayvancağız yumurtlayacak anne olacak ne güzel 🫠 neyse biz memlekete gittik 1 ay evde yoktuk bu yavru kuşlar doğmuş hatta büyümüş bile iki tanesini yere atmış annesi ölmüşler eve geldik sabah bolkona girmemle hayatımın şokunu yaşadım kuşlar ölmüş heryer BİT OLMUŞ 😵💫 böyle kaynıyordu annesi de gitmiş kombinin üstüne baktım bi tane kuş kalmış bi tane de yumurta uçamıyor eldivenle aldım koydum dışarı duvarın üstüne tam 2 saat balkonu çamaşır su yaptım yok gitmiyor hala var boyumun yetişemediği yerlerde dahil kızım küçük balkona giriyor bitlenir diye korktum büyük ihtimal o attığım kuş öldü dışarda ama başka çarem yoktu böyle olacağını bilsem en başında kovalırdım o cani anne kuşu.. hala içim ürperiyor üzülüyorum o attığım kuşa belki ben bile bitlenmiş olabilirim hala kaşınıyorum hergün ilaç sıktık kutu kutu anca temizlendi