QueenMom__ bsrakurt bize koldan yaptılar, 2 dk bile ağlamadı ama huzursuzluk oldu akşama doğru gerçi diş sıkıntısı var aşı mı diş mi bilemedim 🤷🏼♀️
ada00 bsrakurt bir tane koldan vuruyorlar hafif aşıymis yanma olmaz vururken dedi ebe ateş vs çıkarmaz dedi dediği gibi de oldu en rahat atllatigimiz aşı oldu bizim tabi bebekden bebeğe de değişebilir bu durum
bsrakurt birde bı kan tahlili istiyor sağlık ocağı o sonuca göre mi yapıyor aşıyı ? aynı gün doktor kontrolünden sonra aşısını yaparlar mı kan da verecek cevaplarsanız sevinirim 🤭
Birbebetoannesi bsrakurt Onların iyiliği için 🌸 Hafif yaktı sanırım hareketlerinden öyle anladım oğlumun