Mammamiaa maşallah diyeyim baştan tam 3 ay 2 günlük oldu kızım sağlık sorunumdan dolayı birinci aydan sonra hep mama aldı sma kullanıyoruz ve üç aydır hiç ben gece uyandığını bilmem ilk zamanlar bile uykusunda emerdi mama içerdi ama gece uyanma ağlama hiç olmadı şimdi de saat akşam sekizden sonra ara ara tilki uykusu misali uyuyor beş dk sonra uyanıyor ama saat 11 12 oldu mu mamasını içer kundak yaparım bir yatar bazen altı bazen sekizi bile bulut kalkması artık o zaman da acıktığı için uyanır mama içer direk bence de bebekten bebeğe değişiyor