ftmalparslan Kkubraa benim oldu kuvezdeykdn 1 hafta beslemeyi kapattı doktor serumls ilaç tedavisiyle çok şükür atlattık
Prematureannesi2 Ağır bir antibiyotik tedavisi veriyorlar enfeksiyon kurusun diye korkmayın bebeğiniz hastanede mi yatıyor
Kkubraa Prematureannesi2 evet yigenimde var ameliyat oldu bağırsakları dışarı aldılar durumu kritik diyor doktor çok korkuyoruz
happyreyhan Benim bebeğimin de oldu midesini sonda ile boşalttılar beslenmeyi kestiler 4 gün sonra iyileşti beslenmeye başladı ama 15 gün antibiyotik kullanmıştı yavrum 🥺
Kkubraa Prematureannesi2 bugün 36 günlük oldu ama hala durumu Bi iyi bi kötüleşiyor şuan yine kötü durumda dedi doktor