kubra6689 joie brisk lx ve joie tourist kullanıyorum ikisi de güzel. Ama bizim baston hafif mi tartışılır. Bebeğim içinde çok rahat tam yatışı var altta sepeti var katlayıp açması tek elle değil ama kolay . Tam dik oturabiliyor. Kabin boy olan ise tek elle aç kapa ve taşıması pratik ama onda da tam dik oturamıyor onu sevmiyorum