arzu343437 evet mayo bez cok rahatlik.cisi tutmaz sismez oyuzden.ama kakayi tutar.o nedenle kullanmaniz gerekli.yani denizde kaka yapsa hos bisey degil bez yoksa denize bulasacak cunku.biz mesela suan tatildeyiz,sabahtan aksama kadar denizdeyiz nerdeyse ve 2 3 mayo bez aliyrm yanima.uyursa veya kumda oynicaksa islak kalmasin diye degisip normal bez takiyrm suya girecegi zaman yine aynisini giydiriym kaka yaparsa da degisiyrm.gunde 2 tane yetiyor mesela bize.