elvinmasal Güzel Anneler Merhaba ; Hoppala aktivite merkezi kullanan annelerin yardımlarına ihtiyacım var ,kaçıncı aydan itibaren kullandınız,ne kadar süre tuttunuz?Kaçıncı aya kadar kullanılıyor?Memnun kaldığınız markalar hakkında Bilgi verirseniz sevinirim
Deletedmom109 elvinmasal Prego hoppala kullanıyoruz oğlum 4,5 aylıktı almıştık şimdi 8,5 aylık çok severek ve keyifli vakit geçiriyor. Hatta memlekete geldik şimdi annemin kucağında filan hoppala dedikçe oyuncağında ki gibi çılgınca zıplıyor 😂😂
Zuzuuu elvinmasal Prego marka hoppala kullanıyoruz 4 aylıkken başladık bir kaç gün sonra 13 aylık olacak hala daha arada kullanıyoruz o sıkıldığını belli edince içinden alıyordum
elvinmasal Deletedmom109 fiyatları çok yüksek 600-700 arasında fiyatları var birkaç ay için değer mi acaba diye düşünüyorum ben de çok kararsız kaldım
masalsii Zuzuuu bizde aldık prego ama suan 4 aylık korkuyorum erken mi acaba diye, siz bi sorun yaşamışmıydınız?