Kızlar bebeğim gece gündüz farketmez bu aralar çığlık atıp ağlıyor gece uykusunda banyo da yada gündüz uykusunda . Geçen banyoda aynısı oldu normalde suda. Çıkmaz biran da çığlık atıp fırladı oturmaktan daha da oturtamadım. Az öncede uykusunda bildiğin çığlık ve ters döndü kendini öyle attı düşünün .artık korkmaya başladım aklıma kötü şeyler geliyor . İyi olarak düşündüğüm şey acaba bir anda diş sancısı mı giriyor noluyor anlamadım. Var mı yaşayan diş sancısında falan böyle bişey. Bu bir aydır her hafta bir dişi patlıyor arka arkaya geldi. Gece olsa rüya gördü korktu diycem ama gündüz uyanıkken de yaşıyoruz . Henüz 1 yaşında