elif_turker Arkadaşlar merhaba bebeğim 3.5 aylık ve günde bir kere kaka yapıyor gaz çıkarmasında sorun yok bazen kaka yapması iki günü de bulabiliyor sizde bu durumu yaşadınız mı
sumyson elif_turker benim bebeğim de 3ay 5 günlük 3-5 günde bir kaka yapıyor doktor 10 güne kadar normal dedi
Edizsmoy105 Merhaba benim bebeğim o zamanlar 10 günde bir yapıyodu doktora sorduğumda anne sütü alan bebekler için normal demişti anne sütü mü alıyo sadece
derinsmayko O dönemde benim kız da normalde günde 3 defa yapardı aniden 1e düştü bende doktora sorduğumda on güne kadar normal demişti canım her bebek farklı oluyor ama doktorlara göre normal yani
elif_turker derinsmayko benim bebeğimde öyleydi günde 2-3 olurdu şimdi bir gün kakasını yağarsa diğer gün yapmıyor
marbling1 Benim bebek de 3 aylik doktor 10 gune kadar normal diyor. Maflor damla kullaniyorum bir de emzirmeden önce gaz masaji yapiyorum avcumun içiyle karnina saat yönünde. Emzirirken kakasini yapip gazini cikariyor artik rahatladi 🙏
elif_turker marbling1 evet bende maflor damla kullanıyorum masaj da yapsam banyo da yaptırsam maalesef işe yaramıyor
elif_turker sumyson bize de kakası sert gelmediği sürece kan sümük kusma da sarı yeşil olmadığı sürece sorun yok dedi
Edizsmoy105 elif_turker sağlıklı olsunlar inşallah bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ben ama yine de doktorunuza sorun isterseniz içiniz rahatlar
zinep Benim bebeğim 4 aylık 6, 7 günde bir yapıyor. İlk doğduğu aylar mama ve süt karışıktı. Son iki aydır Genel olarak anne sütü alıyor. Kabız değil kakası normal. Doktor da normal dedi