Kızlar ben şuan bir tekstil fabrikasında çalışıyorum ve kreş desteği imkanı oldugu için özellikle istemeye istemeye olsa da girdim 7 aydır çalışıyorum oğlum da 5 aydır anlasmali özel kreşe gidiyor. Fakat ben maaş konusunda tatmin olamıyorum sürekli kesinti kesinti kirpip kesiyorlar asgari ücret bile alamiyorum gibi birşey. Bayram tatili arefe yok 9 gune baglama vs surekli kesinti mobbing calisma stresi cabasi. iskur ilanlarinda ozel okulun birine temizlik gorevlisi araniyor eger cocugum da kresinden ucretsiz yararlanma durumu olursa degisiklik yapsam mi diyorum.