D_deniz bize yapmamıstı yaparsa da normal zaten canım hiç kabız olmayaxak diye birsey yok mamadan olmaz ek gıdadan olur kabız ben yogurt falan alerji yapmayınca activya yediriyordum hala öyle kabız olunca 🤭 benim kız 2 yasında 240 260 cc yi hiç geçmedik suana kadar ama her çocuk farklı baskalarının bebişine göre cc belirleme