kbrgnrl Kızlar bebeğim 9 aylık normalde emziriyorum bazen mama vermek istiyorum arada geceleri kaç cc ve kaç ölçek kullanmam gerektiğini bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
LadyGaddar kbrgnrl Benimki sadece mama içiyor istahsiz en fazla 4 ölçü içiyor. Sizde 4 yapın ztn doyunca durur içmez, Ozmn kaç ölçü içtiği ortaya cikar🌸
ahmethamza kbrgnrl 30 ml e bi ölçek. Ölçeğin üstte fazla kalan kısmını sifirlayarak yapmanız lazım. Birde bebeğiniz kilosuna göre. Tamamen acıkmış uyanıyorsa normal içmesi gerken miktar olur. Eğer biraz eşim yatiyosa o zaman daha az mama yapabilirsiniz. Kilosunu derseniz hesaplayim kaç ml le doyuyor.
suheyla92 kbrgnrl bence 4 ölçekle baslayin 120 ml su 4 kasik mama koyup biberonu calkalamadan cevirerek karistirin eger kusarsa azaltirsiniz miktari. Hala iştahlı iciyosa 5 olcek yaparsiniz deneyerek bulursunuz en iyisini
LadyGaddar kbrgnrl Biberonun üzerinde ml ler var, 30 ml suya bir ölçek mama , Mamayi sıyır tepeleme koyma. Önce su koyacaksın sonra mama, Su çok sıcak yada çok soğuk olmasın dikkat et. Çalkala ver bebise 🙈
ahmethamza kbrgnrl günlük alması gereken 1275 ml. Bu mama+ sütte olur. Sadece sütte olur sadece mama da. Bunu günlük kaç kere besleniyorsa ona bölüp bi öğünde kaç ml hesaplayın. 90 çıktı diyelim 3 ölçek mama. Kusuratli çıktı 115 diyelim siz 120 yapın 4 ölçek.