Enlsr bende korkuyordum ama doktorum anlarsın dedi kaşık ağrısı yapar ve duramazsın farkedersin dedi bende ilk takıldığı zaman sürekli kontrol etmek geliyordu ama etme dedi enfeksiyona yol açarsın diye bende ellemiyorım gün içinde 10 kere bakıyordum o kadar takıntılıydı şuna unuttum var yok gibi yani