mutluanne96 Haftaya 2. Ay aşımız var sağlıklcağındaki ebe biraz ateş ağrı yapar dedi. Yapılan varsa nasıl oluyor sğreç biraz yazarmısınz korktum ben şimdiden
Alpmommy_ mutluanne96 bizim hiçbir aşımız ateş yapmadı 18. Aya giriyoruz hep korkarak gittim ama çok şükür hep sorunsuz geçti bence içini ferah tut zaten ateş olursa hangi ilaçtan ne kadar vermen gerekiyor söylerler genelde calpol verin diyorlar
buket08 mutluanne96 bebekten bebeğe değişir tabi calpol bulundur mutlaka evde huzursuz olduğunu anlarsan verirsin bi çay kaşığı kadar
eda3595 mutluanne96 kızımda ateş olmuştu ve uyku hali olmuştu oğlumda ateş olmadı uykusuzluk ve huysuzluk yaptı bebekten bebeğe değişiyor anlayacağınız 😏
buket08 Geçirdiğim en zor aşıydi 1. Ayda bişey olmadı ama 2. Ay aşısı çok ateş yapmıştı sabaha kadar öyle ateş ölçtüm annelik ne demek o gece anladım
pinar92 Bizde ateş olmadı ama gece huzursuzluk yaptı ağrısı vardı herhalde 1 çay kaşığı calpol vermiştim rahat uyumuştu dün de 4. Ay aşısını olduk aynı şekilde yaptık