denizdefneosman 9 buçuk aylık bi bebişim var ve Bi aydır falan ek gıdaya karşı soğuma var ve son zamanlarda tamamen bıraktı ağzını bıçak açmıyor acaba sıkıldı mı farklı yemek öneriniz varsa yazar mısınız sevgili annişler
1bocek2017bircicek2023 denizdefneosman fazla kasmayın bence kendinizi eğer sağlıkli iss kilo alımı iyiyse oluruna bırakin derim oğlum da yaşadım ben aynı şeyi herkes zorla vermek isterken ben sundum kafasını çevirince önünden kaldırdım bunun bilincine varınca yiyorlar birde yani çok aç oldugunda deneyin belki sütünüz yeterli geliyordur
denizdefneosman Bilgem2009 çok üzülüyorum öyle olunca. Bazen rahat bırak diyorum ama aç olduğu öyle belli oluyor ki bazende inat ediyorum yesin diye. Resmen huni ile gezeceğim yakında
Gamzecelik 15 aylık bebeğim var ve doğru düzgün ek gıda almıyor anne sütü içiyor. Kahvaltılıkların hiçbirini yemiyor. Normal bizim yediğimiz yemekleri de yemiyor. Yediği çok nadir şeyler var ne yapabilirim ?
denizdefneosman Gamzecelik bence sıkıldılar artık hep aynı şeyden. Aslında farklı şeylerde denemiyor değiliz ama niye ağızlarını bıçak açmıyor anlamıyorum bende
Bilgem2009 denizdefneosman aynı bende öyleyim anne sütü almıyor mama veriyorum onuda vermesem hiç bir şey yiyip içmeyecek
denizdefneosman 1bocek2017bircicek2023 yaa sorun şu kilo vermiş. O yüzden elim ayağıma dolaşıyor. Anne sütü alıyor ama mama da veriyorum artık. Farklı yemek yapayım diyorum aklıma farklı bişey de gelmiyor