melisa09 Yani gerçekten bu kadar beklemiyordum kel kaldım resmen sadece emziriyorum ,vitaminlerime baktırdım iyi çıktı hepsi ne yaptınız doğumdan sonra bunu yaşayanlar ne zaman geçti
erdemeda melisa09 benimde 3. Ayda başladı 4. Aya girdik tam gaz devam evin heryeri saç dolu açık bırakamıyorum saçımı ama dönemselmiş sanırım inşallah çabuk geçer
ars2569 melisa09 Bende de aynı sorun var. Saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ben de burada bekliyim. Belki bir tavsiye veren olur.
balmom59 melisa09 kesinlikle vitamin Elenatal 3 var emzirme sonrası vitamin diye onu kullanın iyi geliyor
Anonim18 Benimde öyle hatta bugün doktora gittim tüm tahlillere baktım temiz çıktı napıcam bilmiyorum ben hayatımda böyle dökülme görmedim
melisa09 Bende mfk var biliyorsanız onun saç için çıkardığı vitamini aldım ekstra tatlı badem yapı sürmeye başladım tabi biberiye yağı yada suyu da iyiymiş ama bebeğe tek baktığım için ne zaman yıkarım bilemediğimden süremiyorum. Urbanın spreyi de eskiden işe yaramıştı deniyorum