Yüzümde minnacık nokta kadar bi ben vardı burnumu silerken elim takıldı sanırım koptu çok çok kanadı yara bandıyla kapattım bunu yaşayan oldumu daha önce sırtımda vardı ben kopunca yeni ben çıktı ama kocaman şimdi korkuyorum yüzüm diye tavsiyeniz varmı krem vs gibi